Lelki számvetés...

2013.12.23 09:54

 

 

Lelki számvetés
 

Az élet úgy hozta, hogy kipróbálhattam az előző cikkemben leírtakat. Konkrétan egy nehéz élethelyzetben mire fókuszálok, pusztán a korlátokra, vagy a lehetőségekre is ... Nem mondom, hogy minden pillanatban könnyű volt,(még nem értem a végére, ezért nem teljesen pontos a múlt idő használata) de igyekeztem... és ez a tapasztalás újabb erősségekre hívta fel a figyelmem, a kitartásra, a feltétlen hitre és a segítség elfogadására. Hiszen ez sem megy mindenkinek könnyen, úgy gondoljuk, hogy mindent nagyszerűen meg tudunk oldani és sokszor nem vesszük szívesen a másik ember segítségét. Talán ismerős a ...Hagyjad csak majd én megcsinálom...kezdetű mondat, ilyenkor meg vagyunk győződve róla, hogy nálunk jobban senki nem tudja megoldani az adott feladatot.  Amikor azonban tehetetlenül várunk sorsunk jobbra fordulására, akkor minden apró segítségért végtelenül hálásak tudunk lenni. Az adni tudás és az elfogadás éppolyan fontos, ha beengedem a másik embert az életembe, elfogadom azt, amit számomra nyújtani tud, akkor nem csak nekem lesz szebb az életem, hanem örömet szerzek a másiknak is.
A történet másik pozitív hozadéka, hogy rengeteg időt kaptam, amikor "egyedül voltam", számba vehettem mindazt, amit eddig elértem és átgondolhattam, hogy milyen új utakat járhatnék be, az emberi kapcsolataimat is beleértve. Hol lehet még többet kihozni egy kapcsolódásból, még magasabb szintre emelni, illetve kit lehet szeretettel elengedni. Az önmegvalósítás útján is mindig találhatunk újabb lehetőségeket és ha figyelünk a jelekre, akkor közelebb kerülhetünk belső vágyainkhoz. Nálam ez a belső utazás egybeesett az adventi várakozás időszakával, tehát a lelki számvetést, ráhangolódást ha egy kicsit más körülmények között is, de elvégeztem.
Szívből ajánlom Mindenkinek igy az ünnepek előtt, hogy szánjon időt egy kis lelki utazásra, fedezze fel a mélyben lévő érzéseit, gondolatait és újúlt erővel, önmagával és a világgal békében vágjon neki az új évnek!
Áldott, Boldog Karácsonyt kivánok és szeretetben, egészségben gazdag Új Esztendőt!
 

Rajmon Beáta

Médiaszereplések:

Nők Lapja Café: www.nlcafe.hu/ezoteria/20140926/mmegbocsatas/

Nők Lapja Café: www.nlcafe.hu/csalad/20150218/hazassag-valsag-szerelem/

Családinet Magazin: www.csaladinet.hu/hirek/eletmod/egeszseg/22158/gyogyul_a_lelkem

Ajkai Televízió: www.youtube.com/watch?v=FO1KoGcIQOA

Cosmopolitan magazin 2017. februári szám: Segítség, a legjobb barátnőm egy troll!

Címkék